Вічний двигун-генератор


Ця стаття присвячена розробці і опису принципу роботи оригінальної конструкції і електричної схеми простого вічного електромагнітного двигуна -генератора нового типу з електромагнітом на статорі і всього з одним постійним магнітом(ПМ) на роторі, з полярним обертанням цього ПМ в робочому проміжку цього електромагніту.


Вступ


Проблема створення вічних двигунів багато століть розбурхує уми багатьох винахідників і учених всього світу.


Інтерес до цієї теми світової спільноти по- колишньому величезний і усе що зростає у зв'язку зі швидким вичерпанням органічного непоновлюваного палива і особливо у зв'язку з настанням глобальної енергетичної і екологічної кризи цивілізації.


При побудові суспільства майбутнього, безумовно, важливо займатися розробкою нових джерел енергії, здатних забезпечити наші потреби. А сьогодні для Росії і багатьох інших країн це просто життєво необхідно. У майбутньому відновленні країни і прийдешній енергетичній кризі нові джерела енергії, засновані на проривних технологіях, будуть абсолютно потрібні.


Погляди багатьох талановитих винахідників, інженерів і учених давно приковані до постійних магнітів(ПМ) і до їх таємничої і дивної енергетики. Причому цей інтерес до ПМ навіть посилюється останніми роками, у зв'язку зі значним прогресом в створенні сильних ПМ, а частково, у зв'язку з простотою пропонованих конструкцій магнітних двигунів (МД).


Скільки енергії заховано в постійному магніті і звідки вона там?


Очевидно, що сучасні компактні і потужні ПМ таять в собі значну приховану енергію магнітного поля. І мета винахідників і розробників таких магнітних двигунів і генераторів полягає у виділенні і перетворенні цієї прихованої енергії ПМ в інші види енергії, наприклад, в механічну енергію безперервного обертання магнітного ротора або в електроенергію.Вугілля при згоранні виділяє 33 Дж на грам, нафту, яка через 10-15 років у нас почне добігати кінця, виділяє 44 Дж на грам, грам урану дає 43 мільярди Дж енергії. У постійному магніті теоретично міститься 17 мільярдів Дж енергії. Звичайно, як і у звичайних джерел енергії, ККД магніта не буде стовідсотковим, до того ж у феритового магніта термін життя близько 70 років, за умови, що на нього не діють сильні фізичні, температурні і магнітні навантаження, втім, при такій кількості енергії, що знаходиться в нім, це не так вже і важливо. До того ж, ще вужчі серійні промислові магніти з рідкісних металів, які вдесятеро сильніше феритових і відповідно ефективніше. Магніт, що втратив силу, можна просто "перезарядити" сильним магнітним полем. Проте питання "звідки в ПМ стільки енергії" - залишається в науці доки відкритим Багато учених вважають що енергія в ПМ безперервно поступає ззовні від ефіру (фізичного вакууму). А інші дослідники стверджують, що вона просто виникає в нім із-за намагніченого матеріалу ПМ. Поки ясності тут немає.


Короткий огляд відомих електромагнітних двигунів і генераторів


У світі є вже багато патентів і інженерних рішень різних конструкцій магнітних двигунів - але практично доки немає в показі таких діючих МД в режимі "вічних двигунів". І досі "вічні" магнітні двигуни(МД) так не створені і не освоєні в серії і не впроваджуються в реалії і тим більше їх немає доки у відкритому продажі. На жаль, відома інформація в Інтернеті про серійних магнітних мотор- генераторах фірм "Перендев" (Німеччина) і "Акойл-енергія" доки в реалії не підтверджуються. Можливих причин повільного прогресу в МД багато - але очевидно головні причини дві - але унаслідок засекречування цих розробок вони не доводяться до серійного виробництва або унаслідок низьких енергетичних показників дослідно- промислових зразків МД. Слід зазначити, що деякі проблеми створення чисто магнітних двигунів з механічними компенсаторами і магнітними екранами, наприклад, МД шторочного типу, наукою і технікою доки так повністю і не вирішені.


Класифікація і короткий аналіз деяких відомих МД.

Магнито - механічні магнітні мотори Дудишева /1-3/. При їх конструктивному доведенні цілком можуть працювати в режимі "вічних двигунів".


Двигун МД Калинина - непрацездатний поворотно- поступальний МД з магнітним екраном, що обертається, - МД -по причині не доведеного до правильного конструктивного рішення пружинного компенсатора.


Електромагнітний мотор "Перендев" - класичний електромагнітний двигун з ПМ на роторі і компенсатором, непрацездатний без процесу комутації в зонах проходження мертвих точок утримання ротора з ПМ. У нім можливі два види комутації (такою, що дозволяє проходити "точку утримання" ПМ ротора - механічна і електромагнітна. Перша автоматично зводить завдання до закольцованному варіанту SMOT'a (і обмежує швидкість обертання, а значить і потужність), про другу нижче. У режимі "вічного двигуна" працювати не може.


Двигун магнітний Минато - класичний приклад електромагнітного двигуна з ПМ ротора і електромагнітним компенсатором, що забезпечує прохід магнітного ротора "точки утримання" (по Минато "точка колапсу"). В принципі це просто робочий електромагнітний мотор з підвищеним ккд.Максимальний досяжний ККД - орієнтовно 100% непрацездатний в режимі вічного МД.


Мотор Джонсона- аналог електромагнітного мотора "Перендев" з компенсатором, але з ще нижчою енергетикою.


Магнітний мотор - генератор Шкондина - електромагнітний мотор з ПМ, працюючий на силах магнітного відштовхування ПМ(без компенсатора). Конструктивно складний, має колекторний- щітковий вузол, його к.п.д. близько 70-80%. Непрацездатний в режимі вічного МД.


Магнитый Мотор -генератор Адамса - це по суті найбільш здійснений з усіх відомих -электромагнитный мотор -генератор . працюючий як і мотор-колесо Шкондина тільки на силах магнітного відштовхування ПМ від торців електромагнітів. Але цей мотор генератор на ПМ конструктивно набагато простіше. В принципі, його ККД може тільки наближатися до 100%, але тільки обов'язково за умови комутації обмотки електромагніту коротким високоінтенсивним імпульсом із зарядженого конденсатора. Непрацездатний в режимі вічного МД.


Обернений магнітний двигун із зовнішнім магнітним ротором і центральним електромагнітом (Магнітний мотор соленоїда Дудишева) статора. Ккд не більше 100% з -за разомкнутости магнітопровода /4/ Відомі і інші МД, але вони приблизно таких же принципів дії . Але проте, розвиток теорії і практики магнітних двигунів у світі все ж поступово йде. І особливо відчутний реальний прогрес по МД намітився саме по маловитратних поєднаних магнито-электромагнитным двигунах із застосуванням в них високоефективних постійних магнітів. Ці найближчі аналоги - настільки важливих для світової спільноти - вічних магнітних двигунів - називаются - електромагнітні двигуни-генератори (ЕМДГ) з електромагнітами і постійними магнітами на статорі або роторі. Причому вони вже реально існують безперервно удосконалюються і навіть деякі з них вже серійно випускаються. Досить багато з'явилося повідомлень в Інтернеті і статей про їх конструкції з фото і їх експериментальні дослідження. Наприклад, відомі ефективні, вже випробувані в металі - відносно маловитратні електромагнітні мотори - генератори Адамса./1/. Причому деякі прості конструкції поєднаних ЕМДГ навіть вже дійшли до серійного випуску і масового впровадження. Це, наприклад, серійні електромагнітні мотор-колеса Шкондина, вживані на електровелосипедах /2/.


Відомі і інші МД, але вони приблизно таких же принципів дії. Але проте, розвиток теорії і практики магнітних двигунів у світі все ж поступово йде. І особливо відчутний реальний прогрес по МД намітився саме по маловитратних поєднаних магнито і електромагнітних двигунів із застосуванням в них високоефективних постійних магнітів. Ці найближчі аналоги - настільки важливих для світової спільноти - вічних магнітних двигунів - називаются - електромагнітні двигуни-генератори (ЕМДГ) з електромагнітами і постійними магнітами на статорі або роторі. Причому вони вже реально існують безперервно удосконалюються і навіть деякі з них вже серійно випускаються. Досить багато з'явилося повідомлень в Інтернеті і статей про їх конструкції з фото і їх експериментальні дослідження. Наприклад, відомі ефективні, вже випробувані в металі - відносно маловитратні електромагнітні мотори - генератори Адамса./1/. Причому деякі прості конструкції поєднаних ЕМДГ навіть вже дійшли до серійного випуску і масового впровадження. Це, наприклад, серійні електромагнітні мотор-колеса Шкондина, вживані на электровелосипедах./2/.


Проте конструкції і енергетика усіх відомих EМIГ поки що досить неефективні, що не дозволяє їм працювати в режимі " вічного двигуна", тобто без зовнішнього джерела електроенергії.